苏浮尘

后院。

Fistful Of Love - Antony and the Johnsons

小豆之家:

I was lying in my bed last night
昨夜我躺在床上
Staring at a ceiling full of stars
凝望着满天繁星
When it suddenly hit me
它突然间戳中了我的情感
I just have to let you know how I feel
我想我必须告诉你 我的感受
We live together in a photograph of time
我们曾在一起好短 短到也就是一张照片的时间
I look into your eyes
我深望向你的眼睛

And the seas open up to me
就像整片海 展现在我眼前
I tell you I love you
我告诉你 我爱你
And I always will
并且以后也一直会
And I know that you can't tell me
我也知道 你不能告诉我
And I know that you can't tell me
我也知道 你不能告诉我
So I'm left to pick up
所以 我离开了
The hints, the little symbols of your devotion
只为可以拾起那些 仍能代表你余爱的小线索
So I'm left to pick up
所以 我离开了
The hints, the little symbols of your devotion
只为可以拾起那些 仍能代表你余爱的小象征
I feel your fists
我感受着 你砸向我的小拳头
And I know it's out of love
我知道 我们之间没有爱了
And I feel the whip
我也感受着 你煽向我的小手
And I know it's out of love
我知道 我们之间真的没有爱了
I feel your burning eyes burning holes
我能感受到 你燃烧的眼神 和身上每个想喷火的气孔
Straight through my heart
直击我心
It's out of love
我们之间 真的没有爱了
It's out of love
没有爱了
I accept and I collect upon my body
我选择接受
The memories of your devotion
并会收好身上 你挚爱过留下的所有记忆
I accept and I collect upon my body
我选择接受
The memories of your devotion
并会收好身上 你挚爱过留下的所有记忆
I feel your fists
我感受着 你砸向我的小拳头
And I know it's out of love
我知道 我们之间没有爱了
And I feel the whip
我也感受着 你煽向我的小手
And I know it's out of love
我知道 我们之间真的没有爱了
I feel your burning eyes burning holes
我能感受到 你燃烧的眼神 和身上每个想喷火的气孔
Straight through my heart
直击我心
It's out of love
我们之间 真的没有爱了
It's out of love
没有爱了

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 11 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER