苏浮尘

后院。

Today Is A Good Day - Anna Ternheim

小豆之家:

Anna Ternheim来自瑞典,斯德哥尔摩的一位女歌手。10岁开始弹吉他并参加演出,曾经在亚特兰大创立过自己的一支乐队&Sova&, 并且在各种小型节日和当地的俱乐部表演。回到斯德哥尔摩以后,她继续自己的歌曲创作,不久以后又到了瑞士的洛桑一边学习法语。经过近两年的国外生活,她又回到了瑞典,创立一支新的乐队。

作词 : DAHLBACK, ANDREAS/TERNHEIM, ANNA
Call me free today, if you see it my way
今天请给我自由,如果你看到我到我内心的话
Time on my side as well as my mind is
时间随着我的思想慢慢流逝
It's not with you for sure, no not anymore
很明显那和你无关,永远不会和你有关
I intend to stay away for good
我想就这样永远的离开
It's just a matter how I define
这取决于我怎么定义

My state of mind
这是我内心的选择
Today is a good day
今天是个好日子
Today is a good day
今天是个好日子
Without you company
没有了你的陪伴
i have so many holes to fill
我需要去填补我心里的空缺
at least seven nights a week killing time
一个星期至少有七个晚上,我忍受不了
i still feel fine i guess, my life was a mess
但我想我还是感觉不错,我的生活一团糟
When i shared it with you
当我和你一起分享的时候
I was lonely.
我很孤独
no i'm just alone
不,我不仅仅是孤独
It's just a matter how i define
这取决于我怎么定义
It's just a matter how i define
这取决于我怎么定义
My state of mind.
这是我内心的选择
Today is a good day
今天是个好日子
Just a scratch on my ego
只是我的自尊心受到一点刮伤
I get up in the morning
早上起床时
With a good plan tomorrow
我满怀着关于明天的好计划
I'll be keeping my mind cold
我将一直保持内心的冰冷
Until the evening
直到晚上
When the hours forget me and
当时间忘记了我
The waiting awaits me
当等待等待着我
and voices of madness
愤怒的声音
from my subconscious
从我潜意识升起
singing songs of the sadness
唱着悲伤的歌
Today is a good day.
今天是个好日子
Today is a good day.
今天是个好日子

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 5 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER