苏浮尘

后院。

So Long - The Handsome Family

小豆之家:

So long to my dog Snickers
再见了 我的狗 斯尼克
Who ate Christmas tinsel
它吃下了圣诞节金箔
So long to Mr. Whiskers
再见了 我的猫 胡子先生
Who jumped out of a window
它一跃跳出了高窗
And to the family of gerbils
再见了 那窝沙鼠
Who chewed out of their cage
它们从笼中越狱

And the little brown rabbit
再见了 小棕兔
I ran over by mistake
我不小心踩死了它
So long, so long
再见了 再见了
I'll see you on the other side
我将在另一边和你们再会
So long, so long
再见了 再见了
I'll see you on the other side
我将在另一边和你们再会
So long to the goldfish
再见了 小金鱼
Who ate each others' tails
它们互相啮咬着尾鳍
So long to the chipmunk
再见了 花栗鼠
Trapped under the stairs
它被困死在楼梯下
So long to the rosebush
再见了 玫瑰丛
I never watered
我从未给它们浇水
And to whatever was inside
再见了 那个被我犁平的
That hole that I raked over
洞里的一切生灵
So long, so long
再见了 再见了
I'll see you on the other side
我将在另一边和你们再会
So long, so long
再见了 再见了
I'll see you on the other side
我将在另一边和你们再会

So long to the seagull
再见了 小海鸥
I hit with a rock
我用石头打死了它
So long to the squirrel
再见了 小松鼠
I accidentally shot
我不小心将它射下
And to everything I burned
再见了 那些被我
With a magnifying lens
用放大镜烧死的小生命
That long, lonely summer
就在那个漫长又孤独的
When I was only ten
我十岁的夏天
So long, so long
再见了 再见了
I'll see you on the other side
我将在另一边和你们再会
So long, so long
再见了 再见了
I'll see you on the other side
我将在另一边和你们再会

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 10 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER