苏浮尘

后院。

Pool of Water - NoisyCell

小豆之家:

NoisyCell - Pool of Water
作詞:Ryosuke / Ryo
作曲:Ryo
編曲:NoisyCell / PABLO aka WTF!?

How far is it to what I used to dream?
曾经的梦想,多久才能抵达?

I slow down like I'm inside water
我像被水淹没,步履蹒跚
Beginning to be satisfied
最初陷入沉醉
even though I gradually fall unconscious
即使逐渐沉迷,不省人事
<Do you really mean that?>
<你真的那样以为吗?>
It is comfortable here
这里悠游自得
cause I don't need breath
因为屏息凝神
I feel like closing my eyes forever
永远紧闭双眸
Wishing I could stay curled up peacefully
只希望平静地蜷缩
Sleeping like a baby
像婴孩般入眠

What kind of future will this choice bring?
这个抉择,会引领怎样的未来?
Feels like I've lost my way
我陷入沉思,如堕烟海

Love's a trap But worth the risk
爱似陷阱,但值得冒险
of losing everything
就算倾其所有

When my heart sees you
当你闯入我的心扉
I lose sight of the dreams I chased
我追逐的一切,都化为乌有

If I had another life, not like who I am
若还有一生,与现在大相径庭
I wonder what I would do
我想,我已判明人生的方向
How cruel to know
那样残忍地才知道
That my hands can only
我的一生,就如同
grab one thing at a time
鱼与熊掌,不可得兼
So cruel
无情至极!
Love's a trap But worth the risk
爱似陷阱,但值得冒险
of losing everything
就算倾其所有

When my heart sees you
当你闯入我的心扉
I lose sight of the dreams I chased
我追逐的一切,都化为乌有
Now I'm falling to pieces
现在我几近,支离破碎
I know everything is
我知道,一切都是
cause I kept chasing the dream
因为不停地,在追逐梦想
So everyday, every night, every time
所以每一天,每一晚,每一次
I have to look into myself
我都必须审视自己
You have to look into yourself
你也必须审视你自己
before this goes away
在这一切,烟消云散前

Love's a trap but worth the risk
爱似陷阱,但值得冒险
of losing everything
就算倾其所有

Love's a trap but worth the risk
爱似陷阱,但值得冒险
of losing everything
就算倾其所有
When my heart sees you,
当你闯入我的心扉
I won't lose
我将不再失去
sight of my beliefs anymore
今后的任何信仰

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

热度 ( 13 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER