苏浮尘

后院。

Ready Yet - Sasha Sloan

小豆之家:

I know you know that you messed up
你搞砸了一切 你我都心知肚明
I see it in your eyes
我从你眼里看出来了
I know you wanna start over
我知道你想要从头开始
But sorry, can't change time
但抱歉的是 你无法改变时间

It's hard for me to be mad at you
与你置气 对我来说是件难事

I don't wanna be
我不想那样做
It's hard for me to be mad at you
与你置气 对我来说是件难事
'Cause there's part of me that loves you still
因为我心里的很大一部分依旧爱着你
Always will, you know
从始至终 你知道的

I just wanna be your friend again
我只想重新成为你的朋友
But there's some shit I can't forget
但那有一些糟糕的回忆我无法忘却
I don't think I'm ready yet
我不认为我已准备好
I just want the bad feelings to end
我只想给这些坏情绪一个终结
But there's some shit I can't forget
但那有一些糟糕的回忆我无法忘却
I don't think I'm ready yet
我认为我还未准备好

Hit me up another time
换个时间吧 和我聊聊
Maybe one time I'll change my mind
或许我会改变我的想法
You know that I just wanna be your friend again
我只想重新成为你的朋友 你知道的
But there's some shit I can't forget
但那有一些糟糕的回忆我无法忘却
I don't think I'm ready yet
我不认为我已准备好
I don't think I'm ready yet
我不认为我已准备好

I don't think I'm ready yet
我认为我还未准备好

Sometimes I just wanna call you
有时我只是想给你打个电话
But the time is never right
但那总不是正确的时机
Even though I really want to
即使我倾尽全力
I can't leave it behind
我不能将它抛之脑后

It's hard for me to be mad at you
与你置气 对我来说是件难事
I don't wanna be
我不想那样做
It's hard for me to be mad at you
与你置气 对我来说是件难事
'Cause there's part of me that loves you still
因为我心里的很大一部分依旧爱着你
Always will, you know
从始至终 你知道的

I just wanna be your friend again
我只想重新成为你的朋友
But there's some shit I can't forget
但那有一些糟糕的回忆我无法忘却
I don't think I'm ready yet
我不认为我已准备好
I just want the bad feelings to end
我只想给这些坏情绪一个终结
But there's some shit I can't forget
但那有一些糟糕的回忆我无法忘却
I don't think I'm ready yet
我不认为我已准备好

Hit me up another time
换个时间吧 和我聊聊
Maybe one time I'll change my mind
或许我会改变我的想法
You know that I just wanna be your friend again
我只想重新成为你的朋友 你知道的
But there's some shit I can't forget
但那有一些糟糕的回忆我无法忘却
I don't think I'm ready yet
我不认为我已准备好
I don't think I'm ready yet
我认为我还未准备好

All that I want is to take you back
我做的一切都是为了让你回头
Sorry, my heart doesn't work like that
抱歉 我的心无法再忍受这样
All that I want is to take you back
我做的一切都是为了让你回头
Sorry, my heart doesn't work like that
抱歉 我的心无法再忍受这样
I just wanna be your friend again
我只想重新成为你的朋友
I just wanna be your friend again
我只想重新成为你的朋友

I just wanna be your friend again
我只想重新成为你的朋友
Maybe one time I'll change my mind
或许我会改变我的想法
You know that I just wanna be your friend again
我只想重新成为你的朋友 你知道的
But there's some shit I can't forget
但那有一些糟糕的回忆我无法忘却
I don't think I'm ready yet
我不认为我已准备好
I don't think I'm ready yet
我认为我还未准备好

I just wanna be your friend again
我只想重新成为你的朋友
Be your friend
成为你的朋友
I just wanna be your friend again
我只想重新成为你的朋友

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

热度 ( 12 )
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER