苏浮尘

后院。

Busy Line - G-Swing

小豆之家:

Busy line
通话中~
Busy line
通话中~
Busy line
通话中~
Just a brrr, brrr, brrr, brrr
一直都是通,通,通,通
Just a brrr, brrr, brrr, brrr
一直都是通,通,通,通
Just a brrr, brrr, brrr, brrr
一直都是通,通,通,通

Just a brrr, brrr, brrr, brrr
一直都是通,通,通,通
Busy line
通话中~
I put a nickel in the telephone
我往电话里投入一枚硬币
dialled my baby’s number
给我亲爱的打电话
Got a brrr, brrr, brrr, brrr
却是忙音
Each time I tried I got a busy tone
每次都是忙音
Not my baby’s number
这不是我亲爱的号码
Just a brrr, brrr, brrr, brrr, busy line
一直都是通,通,通,通,通话中~
Called his uncle in Jamaica
给他在牙买加的叔叔打去了电话
Left a message with the baker
给贝克尔留下了口信
Even checked the number in the telephone book
甚至核对了一遍号码本上的号码
So awfully, awfully worried
所以相当,相当的担心。
To my baby’s house I hurried
我赶紧赶去了我亲爱的家里
When I looked inside,
当我往里张望时
the phone was off the hook
话筒并没有挂上
And as I walked up to my baby - then
当我走进去的时候
I got my baby’s number
我终于“拨通”了我亲爱的电话
He was busy in the parlour doing fine
他正在客厅里忙着
Busy kissing someone else
忙着和别人亲热
While I was keeping busy
而我却一直在胡乱忙着什么
Getting a brrr, brrr, brrr, brrr, busy line
一直都是通,通,通,通,通话中~
brrr, brrr, brrr, brrr, busy line
通,通,通,通,通话中~
busy line....busy line
通话中~通话中~

busy line....busy line
通话中~通话中~
Just biz, biz, biz, biz,
一直都是通,通,通,通
busy line
通话中~
I put my nickel in the telephone
我往电话里投入一枚硬币
Dialled my baby’s number
给我亲爱的打电话
Got a brrr, brrr, brrr, brrr
一直都是通,通,通,通
Each time I tried I got a busy tone
每次都是忙音
Not my baby’s number
不是我亲爱的号码
Just a brrr, brrr, brrr, brrr, busy line
一直都是通,通,通,通,通话中~
Call his uncle in Jamaica
给他在牙买加的叔叔打去了电话
left a message with the baker
给贝克尔留下了口信
Even checked his number in the telephone book
甚至核对了一遍号码本上的号码
So awfully, awfully worried
所以相当,相当的担心。
To my baby’s house I hurried
我赶紧赶去了我亲爱的家里
When I looked inside,
当我往里张望时
the phone was off the hook
话筒并没有挂上
And as I walked up to my baby - then
当我走进去的时候
I got my baby’s number
我终于“拨通”了我亲爱的电话
He was busy in the parlour doing fine
他正在客厅里忙着
Busy kissing someone else
忙着和别人亲热
While I was keeping busy
而我却一直在胡乱忙着什么
Getting a brrr, brrr, brrr, brrr, busy line
一直都是通,通,通,通,通话中~
brrr, brrr, brrr, brrr, busy line
通,通,通,通,通话中~
busy line....busy line
通话中~通话中~

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

热度 ( 9 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER