苏浮尘

后院。

Take It Or Leave It - Cage the Elephant

小豆之家:

一只来自美洲的punk乐队,风格非常有个性, 听着会有“摇头晃脑”的感觉

Baby you should know by now that I'm right, for you
宝贝你现在该知道我就是你的那个对的人
But every time I step to you, you change your tune
可每次我一靠近 你就一反常态
Sweet wheel of death keeps us holding our breath
命运之轮扼住你我喉咙
I step to the right, you move to the left
我朝右 你却向左
Unless no one else
如果只剩我孤单一人
I'd rather die to myself
活着还有何意义

Oh why, won't you make up your mind?
噢为什么 你就不能下定决心
I think I must confess
不得不承认
I'm starting to unwind
我有些动摇了
I've been trippin' over you
你让我魂牵梦萦如此之久
So tell me something new
别再陈词滥调
Take it or leave it
别对我若即若离
Maybe I should pack my things and move on?
或许我该收起所有对你的心思移情别恋
Maybe I'm foolin' myself and you're already gone?
或许是我自作多情 你早就离我而去
Watching the flames wither and fade
曾经的火光四射如今暗淡消逝
Trying to make sense of the look on your face
试读懂你脸上表情
I'm down on my knees
我跪下来哀求
Just prayin' that I can hold on
但愿我能坚持一如既往
Oh why, won't you make up your mind?
噢为什么 你就不能下定决心
I think I must confess
不得不承认
I'm learning to unwind
我开始有些动摇
I've been trippin' over you
你让我魂牵梦萦如此之久
So tell me something new
别再陈词滥调
Take it or leave it
别对我若即若离
Baby please
宝贝 拜托
Oh baby please
噢宝贝 拜托
Stay with me or cut me free
要么与我相随 要么还我自由
It's all of me
你的举棋不定让我生不如死
Oh why, won't you make up your mind?
噢为什么 你就不能下定决心
I think I must confess
不得不承认
I'm starting to unwind
我开始动摇了
I've been trippin' over you
你让我魂牵梦萦如此之久
So tell me something new
别再陈词滥调
Take it or leave it
别对我若即若离
Take it or leave it
别对我若即若离

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 9 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER