苏浮尘

后院。

Wonder - Lauren Aquilina

小豆之家:

I can't control my feelings,
我无法控制我的感觉
I can't control my thoughts.
我无法控制我的思绪


I'm staring at the ceiling,
我盯着天花板


Wondering how I got so caught.
想着我怎么会被吸引



You're completely off limits,
你不是我可以爱上的人


For more reasons than just one,
有那么多禁忌


But I can't stop.
但我已经无法停下


.
.


You're aware of my existence,
你知道我的存在


But you don't know I'm here
但你不知道我就在这


You're the centre of attention,
你是世界的焦点


You control the atmosphere.
空气也能被你操控


You're so busy being busy,
你每日每夜忙碌


I don't want to interfere,
我并不想打扰


But I can't stop.
但我已经无法停止爱你
.
.


So I'll remain within your reign,
所以我会留在你的领地中


Until my thoughts can travel somewhere new.
直到我的思绪能去往别处


My mind is blind to everything but you,
我无法思考 脑中全是你


And I wonder if you wonder about me too.
我只想知道你是否也是这样
.
.


If you were to stop talking,
如果 你停下 不说话


I don't know what I'd do.
我会手足无措


The future's far less daunting,
如果能和你一起走


Walking into it with you.
未来就不再令我畏惧


So drink until you can't think and pretend I'm what you choose,
所以喝下这一杯吧 直到你无法思考 把我当成你的选择


Cause I can't stop.
因为我已经无法停下


.
.


So I'll remain within your reign,
所以我会留在你的领地中


Until my thoughts can travel somewhere new.
直到我的思绪能去往别处


My mind is blind to everything but you,
我无法思考 脑中全是你


My mind is blind to everything but you,
我无法思考 脑中全是你


And I wonder if you wonder about me.
我只想知道你是否也是这样


.
.


So I'll remain within your reign,
所以我会留在你的领地中


Until my thoughts can travel somewhere new.
直到我的思绪能去往别处


My mind is blind to everything but you,
我无法思考 脑中全是你


And I wonder if you wonder about me too.
我只想知道你是否也是这样

小豆之家敬上!

热度 ( 12 )
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER