苏浮尘

后院。

Flashback - Whirr

小豆之家:

Flashback blinds my sight, but your lens was never bright.
闪回镜头缭乱我的视线,但你的镜头却从来不鲜明。
Oh no, don't go. Stay the same still frame.
噢,不,不要走。就停止在这静止的一帧画面。
Scared of everything you see, I see that in your eyes.
你害怕你所看到的一切,我看见了你眼里的恐惧。
Scared of you and sacred of me. Don't you realize?
害怕你,也畏惧我。难道你还没意识到吗?
Both of us cannot be free until you recognize.
在你醒觉之前,我们都不能都到自由。
Go away and let me be. Just let it die.
离开我,让我随风去。就让它消亡吧。

小豆之家敬上!

热度 ( 7 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER