苏浮尘

后院。

I Need Some Sleep - Eels

汉哥你的幻肢怎么那么长:

壁虎小漫步:

众神晚安 

好梦

I need some sleep. 
我需要一些睡眠

You can`t  go on like this. 
不能这样继续下去了

I try counting sheep. 
我尝试着数羊

But there`s one I always miss. 
但总会漏下一只

Everyone says, I`m getting down too low
每个人都说我陷得太深了

Everyone says,You just gotta let it go
每个人都说你还是让这断感情过去吧

You just gotta let it go
让它过去吧

You just gotta let it go
让它过去吧

 

I need some sleep
我需要一些睡眠

time to put the old horse down
是时候把一切都放下了

I`m in too deep
我陷的太深了

and the wheels keep spinning round
而记忆的轮子一直旋转

Everyone says, I`m getting down too low
每个人都说我陷得太深了

Everyone says, You just gotta let it go
每个人都说你让这段感情过去吧

You just gotta let it go
让它过去吧

You just gotta let it go
让它过去吧

 

You just gotta let it go
让它过去吧

 

You just gotta let it go
让它过去吧

 

You just gotta let it go
让它过去吧

 

热度 ( 3 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER