苏浮尘

后院。

Sumatra - Katie Herzig

小豆之家·LoFoTo:

Sumatra


Everyone needs someone to touch them - 人人需要爱抚
Everyone needs someone to hold - 人人需要依偎
So why’s it so damn hard to love when we’re alone - 可当我们感到孤独时为何爱却如此难寻

I’ve lived a lifetime telling stories - 这辈子听够了各种故事
About the way we live and die - 我们如何生来过去
When love was born it was a mystery - 爱情降临如何神秘
I’m yet to find - 可我一直没有找到

And when I wake up in the morning - 当清晨我醒来
There is a twinkle in my eye - 眼中闪着一滴灵犀
That maybe someday you will meet me - 有一天你我终会相遇
In the light - 在光明

I’ll let you whisper - 我会让你在我耳边轻语
I’ll let you hold me - 我会让你搂着我的身体
Do what you came to - 让你做你想做的事情
You are the only - --仅仅让你

I will not cry out - 我不会哭喊
I will not fight you - 我不会挣扎
I’ll let you have me - 我会让你拥有
All that you want to - 满足你的一切要求

I’ll give you sunsets - 我会给你晚霞
I’ll give you kisses - 我会给你热吻
I’ll give you songs that - 我会给你唱那些
That no one else hears - 别人听不到的歌

It’s not enough love - 爱不能算完美
Until you know me - 直到你了解我
Until you touch me - 直到你接触我
Until you hold me - 直到你拥着我

小豆之家敬上!

热度 ( 17 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER