苏浮尘

后院。

Salvatore - Lana Del Rey

3c:

I adore you, can't you see, you're meant for me?

我至死不渝地爱着你,你可曾注意

Summer's hot but I've been cold without you

夏日再毒,没了你我犹如陷入万丈寒冰

I was so wrong not to tell, Medellín, tangerine dreams

可我却看不出这竟是美梦一场

Catch me if you can, working on my tan, salvatore

如果可能,就再爱我一次,如同我对你的爱,Salvatore

Dying by the hand of a foreign man happily

被你操控在股掌之间,尽情被你玩弄

Calling out my name in the summer rain, ciao amore

在大雨中喊出我的名字,爱人再见

Salvatore can wait

不知是否该继续坚持

Now it's time to eat soft ice cream

放下一切,品尝这软糯的冰淇淋


热度 ( 14 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER