苏浮尘

后院。

Love Again - Ta-Ku、JMSN、Sango

小豆之家:

Love again
爱重回我身边
Give it time,give it time
再耐心些
Cause this ain't no race no
这里与世无争
You'll be fine,you'll be fine
你会好起来的
Do whatever it takes oh
需要什么就去做吧
Just realize,realize
但你仅仅是去了解

It's all what you make it
吾爱 这全都是你做的啊
Truth and lies,truth and lies
真相与谎言
The real and the fake yeah
真实与虚假
See you and me we make belive
看 我们心照不宣
We stand for something
我们追求快乐
But who says,who says
有人说
Something is better than nothing
有那快乐比没有好
See you and me we make belive
看 我们肝胆相照
We stand for something
我们精心呵护着我们的爱
But who says,who says
谁想要阻止
Something is better than nothing
都没有用 那简直是聊胜于无
Wuh......yeah-ah ah
呜..耶啊啊
Said I don't wanna do this again(nah nah)
我不会失去你的
See this ain't the time to pretend(nah nah)
这不是伪装的好时机
yeah,you'll know I'll make it better if I can
耶 你晓得 我会尽我所能将它做得更好
'Cause I don't want to do this shit again
因为我不想尝试失败的滋味
See you know
吾爱 你知道的
I don't mean to hurt you
我并没有要伤害你的意思啊
But we all know that I might
我们知道我的权力
Nobody's perfect,baby
没人是十全十美的 宝贝
I know I don't deserve you
我知道我配不上你
But you saved my life
但你给的爱拯救了我的一生
Said I don't wanna do this again
我不想失去你了
See this the time to pretend(nah nah)
是时候该伪装了
Yeah,you'll know I'll make it better if I can
我会隐藏的更好 对吧
Yeah,'cause I don't want to do this shit again
我不想承受失去你的压力
yeah,another day,another day,another day of you
沐浴着时光的你
See your face,see your face
凝视你那被时光精雕细琢的玉颜
See you and me we make belive
看啊 我们彼此信任
We stand for something
我们有了不同见解
But who says,who says
终归会顺从你
Something is better than nothing
你比什么都好
See you and me we make belive
看看你和我 我们是那样相互理解
We stand for something
我们虽然吵过架
But who says,who says
但无关紧要 我还爱你
Something is better than nothing
你也还爱我
Yeah yeah,oh oh oh oh yeah yeah
耶耶 噢噢噢噢耶耶
Oh oh oh oh yeah yeah
噢噢噢噢耶耶
Oh oh oh oh yeah yeah
噢噢噢噢耶耶
Oh oh oh oh yeah yeah
噢噢噢噢耶耶
Oh oh oh oh yeah yeah
噢噢噢噢耶耶
Oh oh oh oh yeah yeah
噢噢噢噢耶耶
Oh oh oh oh yeah yeah
噢噢噢噢耶耶
Oh oh oh oh yeah yeah
噢噢噢噢耶耶
Oh oh oh oh yeah yeah
噢噢噢噢耶耶
Oh oh oh oh yeah yeah
噢噢噢噢耶耶
Oh oh oh oh yeah yeah
噢噢噢噢耶耶
Oh oh oh oh yeah yeah
噢噢噢噢耶耶
Oh oh oh oh yeah yeah
噢噢噢噢耶耶
Oh oh oh oh yeah yeah
噢噢噢噢耶耶
Oh oh oh oh yeah yeah
噢噢噢噢耶耶
Oh oh oh oh
噢噢噢噢

小豆之家敬上!

热度 ( 17 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER