苏浮尘

后院。

Every Single Piece[Radio Mix] - Redondo

小豆之家:

Sandpaper and gum
砂纸和口香糖
Leaning and propped
倾斜,支撑
Our arch undone
我们的建筑还没完成
Our arch undone
我们的工作还没完成
Desire, where you want to be
渴望啊,你想去哪里
Lovingly
亲爱的

You'll have to send a strong goddamn wind
你得吹一阵凶猛的风
To get rid of me
才能摆脱我
Every single piece
每一个细小的碎片
My long way, the wrong way
我漫长的歧途
My long way, the wrong way
我漫长的歧途
Desire, where you want to be
欲望啊,你想去哪里
Lovingly
亲爱的
You'll have to send a strong goddamn wind
你得吹一阵凶猛的风
To get rid of me
才能让我离开你
Every single piece
每一个单独的碎片
Sandpaper and gum
砂纸和口香糖
Leaning and propped
倾斜,支撑
Our arch undone
我们的建筑还没完成
Our arch undone
我们的工作还没完成
Desire, where you want to be
欲望啊,你想去哪里
Lovingly
亲爱的
You'll have to send a strong goddamn wind
你得吹一阵凶猛的风
To get rid of me
才能摆脱我
Every single piece
每一个细小的碎片
Desire, where you want to be
渴望啊,你想去哪里
Lovingly
亲爱的
You'll have to send a strong goddamn wind
你得吹一阵凶猛的风
To get rid of me
才能让我离开
Every single piece
每一个单独的碎片


ad I will follow the sound of the owl
我会跟随猫头鹰的声音
Bless this house
庇佑这屋子
Bless my pillow
庇佑我的枕头

小豆之家敬上!

热度 ( 8 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER