苏浮尘

后院。

While I'm Alive - STRFKR

小豆之家:

Last night all that I could wait when I was sleeping
昨夜入睡前我一直等待着
I felt shadows and emptiness around me
黑暗与空虚裹挟着我
Just keep telling myself to live my life
只能一直安慰自己,我要过自己的生活

Alot like everything else
就像世间万物一样
Just keep on breathing and live
尽情呼吸,自由生活
While I'm alive
当我依旧活着
I got,I live my life
我就知道,我要过我自己的生活
While I'm alive
当我依旧活着
Colors and the sound
我就要感受这个世界的声色
While I'm alive
当我依旧存活在这世上
I got,I live my life
我就知道,我要过我自己的生活
While I'm alive
当我依旧活着
I got,I live my life
我就知道,我要过我自己的生活
Saw the way I would die
注视着我即将死亡的方式
While I was dreaming
当我在梦中时
Cold but hearing the sound
梦境寒冷但声音不灭
That a heart beats
那是一颗心脏跳动的旋律
Keep on telling myself to live my life
一直告诉自己,我要过自己的生活
Alot like everything else
就像世间万物一样
Just keep on breathing and live
尽情呼吸,自由生活
While I'm alive
当我依旧活着
I got,I live my life
我就知道,我要过我自己的生活
While I'm alive
当我依旧活着
Colors and the sound
我就要感受这个世界的声色
While I'm alive
当我依旧活着
I got,I live my life
我就知道,我要过我自己的生活
While I'm alive
当我依旧活着
I got,I live my life
我就知道,我要过我自己的生活
I'm alive, uh, While oh oh
当我依旧活着
While I'm alive
当我依旧活着
While I'm alive
当我依旧活着
While I'm alive
当我依旧活着
While I'm alive
当我依旧活着

小豆之家敬上!

热度 ( 17 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER