苏浮尘

后院。

Play Ground - Blue Eyelids

Outlier:

Play Ground-Blue Eyelids


作曲 : Sharo
作词 : Sharo
Oh we can not respawn
哦,我们不能重生
I'll let you someday
总有一天我会让你

Oh this is gonna be
哦,这是要
Let you warm day
让你温暖的一天

I'm better I leave
我最好离开
I'm better I leave baby
我最好离开 我的宝贝

This making love is born into goddess
这做爱始于女神

Oh heck we're gonna be
哦 我们会
Dying one day
有死的一天

I'm better I leave
我最好离开
I'm better I leave baby
我最好离开 我的宝贝

Uh we're starting hey you
我们开始,嘿,你

Dear look are you have slave you
亲爱的 你有你的奴隶吗

Only can touch your
只能触摸你

You kidding starting hey you
你在开玩笑吧,嘿,你

Just take off tattered clothes darling you
亲爱的你 刚刚脱下破烂的衣服

Only can kiss your
只能亲吻你

Oh we can not respawn
哦,我们不能重生
I'll let you someday
总有一天我会让你

Oh this is gonna be
哦,这是要
Let you warm day
让你温暖的一天

I'm better I leave
我最好离开
I'm better I leave baby
我最好离开 我的宝贝

This making love is born into goddess
这做爱始于女神

Oh heck we're gonna be
哦 我们会
Dying one day
有死的一天

I'm better I leave
我最好离开
I'm better I leave baby
我最好离开 我的宝贝

Uh we're starting hey you
我们开始,嘿,你

Dear look are you have slave you
亲爱的 你有你的奴隶吗

Only can touch your
只能触摸你

You kidding starting hey you
你在开玩笑吧,嘿,你

Just take off tattered clothes darling you
亲爱的你 刚刚脱下破烂的衣服

Only can kiss your
只能亲吻你

歌词来自网易云音乐

热度 ( 9 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER