苏浮尘

后院。

Can't Take My Eyes Off You - 王若琳

小豆之家:

You're just too good to be true
你美好得如此的不真实
I can't take my eyes off you
我无法将视线从你身上移开
You feel like heaven to touch
你就像人们向往的天堂
I wanna hold you so much
我想拥抱着你
As long as love has arrived
爱情终於来临
And I thank God I'm alive
我感谢上帝让我活着

You're just too good to be true
你美好得如此的不真实
I can't take my eyes off you
我无法将视线从你身上移开

Pardon the way that I stare
请原谅我注视你的方式
There's nothing else to compare
你是如此的无与伦比
The sight of you leaves me weak
你的惊鸿一瞥使我的心一片柔软
There are no words left to speak
我的感觉无法言说
But if you feel like I feel
如果你也深有同感
Please let me know if it's real
一定告诉我,那是真的
You're just too good to be true
你美好得如此的不真实
I can't take my eyes off you
我的视线无法离开你


I love you baby
宝贝,我是不是
And if it's quite all right
可以爱你
I need you baby
宝贝,我需要你
To warm a lonely night
来温暖这寂寞的夜
I love you baby
宝贝,我爱你
Trust in me when I say
请相信我说过的话

Oh pretty baby
噢!亲爱的宝贝
Don't bring me down I pray
我祈祷你不会让我失望
Oh pretty baby
噢!亲爱的宝贝
Now that I've found this day
既然我发现你已经停留下来
And let me love you baby
就让我爱你吧,宝贝
Let me love you
让我爱你吧

You're just too good to be true
你美好得如此的不真实
I can't take my eyes off you
我的视线无法离开你
You feel like heaven to touch
你就像人们向往的天堂
I wanna hold you so much
我多想紧紧拥住你
As long as love has arrived
爱情终于到来了
And I thank God I'm alive
我感谢上帝,我还活着
You're just too good to be true
你美好得如此的不真实
I can't take my eyes off you
我的视线无法离开你


I love you baby
宝贝,我是不是
And if it's quite all right
可以爱你
I need you baby
宝贝,我需要你
To warm a lonely night
你来温暖这寂寞的夜
I love you baby
宝贝,我爱你
Trust in me when I say
请相信我说过的话

Oh pretty baby
噢!亲爱的宝贝
Don't bring me down, I pray
我祈祷你不会让我失望
Oh pretty baby
噢!亲爱的宝贝
Now that I've found this day
既然我发现你已经停留下来
Oh pretty baby
噢!亲爱的宝贝
Trust in me when i say (it's) ok
请相信我说过的话

I love you baby
宝贝,我爱你
And if it's quite all right
这是否可以
I need you baby
宝贝,我需要你
To warm a lonely night
来温暖这寂寞的夜
I love you baby
宝贝,我爱你
Trust in me when I say
请相信我说过的话

Oh pretty baby
噢!亲爱的宝贝
Don't bring me down I pray
我祈祷你不会让我失望
Oh pretty baby
噢!亲爱的宝贝
Now that I've found this day
既然我发现你已经停留下来
And let me love you baby
就让我爱你吧 宝贝
Let me love you
让我爱你吧

小豆之家敬上!

热度 ( 9 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER