苏浮尘

后院。

You Didn't Need My Love (kuma remix) - Kuma、Anders

小豆之家:

《You Didn't Need My Love (kuma remix)》歌词:

Girl there’s too many questions,

女孩,现在有太多的问题

I don’t think that my naive, little head can solve.

我认为仅靠我这天真的小脑袋是不能解决的

We’ve been chasin’ ours tails,

我们一直在追着对方跑

I know that the distance will kill the spark we hold.

我知道这个距离会让我们之间仅存的火花也熄灭


But my love,

但是我最亲爱的

Please don’t cry now,

现在请不要哭泣

You didn’t need my love, my love.

亲爱的,我的爱对你来说不是必须的

So don’t start now.

所以现在不要开始


Oh I’ve seen it tried before,

我亲眼见证有人尝试过

I think that you underestimate the pain.

我认为你低估了它的痛苦

And I know you won’t believe it now,

而且我知道你现在还不会相信

but maybe we will cross each others paths again, and feel the same.

但是或许我们能再次尝试对方走过的路之后就会有同样的感觉


But my love,

但是我最亲爱的

Please don’t cry now,

现在请不要哭泣

You didn’t need my love, my love.

亲爱的,对你来说我的爱并不是必须的

So don’t start now.

所以现在请不要开始


Oh my love,

亲爱的

My love, My love,

亲爱的

Oh so don’t start now.

所以现在请不要开始

But my love, Please, don’t cry now,

所以亲爱的,现在请不要哭泣

Although I need your love, your love I won’t start now,

尽管我需要你的爱,我现在也不能开始

I can’t start now.

我不能现在开始

小豆之家敬上!

热度 ( 19 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER