苏浮尘

后院。

More Than Ashes - Merchant Band

小豆之家:

《More Than Ashes》歌词:

I’m more than what these ashes say

They will fade away when He comes for me

By grace, through faith in Christ I’m saved

I am not the same when He looks at me

I am the rose, the joy for which You died

And this I know, I move You with delight

And when my heart condemns on every side

I take refuge in the truth: I am the rose to You

My life is more than meets the eye

I’m hidden now in Christ and I’m one with Him

My love is real before His eyes

He’s ravished by the sight of one glance from me

I am the rose, I am the lily

I am Yours, I’m Your beauty

There’s gonna be a wedding,

It’s the reason that I’m living, to marry the Lamb

I’m more than what these ashes say

'Cause they will fade away when He comes for me

My love is real before His eyes

He’s ravished by the sight of one glance from me

我价值胜过于尘土 当祢为我而来必消逝无形

因信基督我今称义 当祢注视我一切都更新

我是玫瑰 祢受苦的喜悦

我深知道 祢因我动心欢愉

当我的心 四面遭受责难

祢已真理护庇我 是祢的玫瑰

生命不在凭眼所见 我现与他合一藏身在他里

我的爱 为他宝贵珍惜 主我用眼一看夺了祢的心

我是玫瑰 祢受苦的喜悦

我深知道 祢因我动心欢愉

当我的心 四面遭受责难

祢已真理护庇我 是祢的玫瑰

我是玫瑰 谷中百合花 属于祢 我甚美丽x3

婚礼即将就要来临

因我就是为了羔羊的婚娶而活x2

我价值胜过于尘土 当祢为我而来必消逝无形

我的爱 为他宝贵珍惜 主我用眼一看夺了祢的心

小豆之家敬上!

热度 ( 11 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER