苏浮尘

后院。

Woke - Saturn、Orygin、John Splithoff

小豆之家:

I've been, stirring and turning
我无所适从,转换形态
In a dream that keeps occurring
在一个一直闪现的梦境中
Your last words, they petrify me
你最后的言语,震呆了我
My world crumbled behind me
我的世界瞬间土崩瓦解


I'm drifting out of my head
我的灵魂飘出肉体
Trying to find you
尝试将你找寻
I'm far behind you
我落后你太多
I'm bound to my bed
我被我的床束缚
And i can't wake up
我无法醒来
I can't wake up
我无法醒来
I can't wait up
我不再等待

I'm drifting out of my head
我的灵魂飘出肉体
Trying to find you
尝试将你找寻
I'm far behind you
我落后你太多
I'm bound to my bed
我被我的床束缚
And i can't wake up
我无法醒来
I can't wake up
我无法醒来
I can't wait up
我不再等待
No



Is it a vision or a fantasy
这是幻觉还是想象
Standing on the edge of infinity
如同站在无尽边缘
Is this all a vision or a fantasy
这是幻觉还是想象
Standing on the edge of infinity
如同站在无尽边缘

I'm still stirring
我还在苦苦挣扎
I keep turning
我不断改变努力去适应
This dream keeps occurring
在一个一直闪现的梦境中
Your last words
你最后的言语
They petrify me
震呆了我
My world crumbles behind me
我的世界瞬间土崩瓦解

Wake up, wake up
醒来,醒来吧
Wake up, wake up
醒来,醒来吧
Wake up, wake up
醒来,醒来吧
Wake up, wake up
醒来,醒来吧
Wake up, wake up
醒来,醒来吧


I'm drifting out of my head
我的灵魂飘出肉体
Trying to find you
尝试将你找寻
I'm far behind you
我落后你太多
I'm bound to my bed
我被我的床束缚
And i can't wake up
我无法醒来
I can't wake up
我无法醒来
I can't wait up
我不再等待

I'm drifting out of my head
我的灵魂飘出肉体
Trying to find you
尝试将你找寻
I'm far behind you
我落后你太多
I'm bound to my bed
我被我的床束缚
And i can't wake up
我无法醒来
I can't wake up
我无法醒来
I can't wait up
我不再等待
No



And then I woke
接着我清醒过来了
And then I woke
接着我清醒过来了
And then I woke
最终我清醒过来了

小豆之家敬上!

热度 ( 13 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER