苏浮尘

后院。

Suspicious Minds - Elvis Presley

小豆之家:

We're caught in a trap
我们困在圈套里
I can't walk out
我走不出去
Because I love you too much baby
因为我太爱你了宝贝

Why can't you see
为什么你发现不了
What you're doing to me
你对我做了什么

When you don't believe a word I say?
为什么你不相信我说的每一个字?

We can't go on together
我们不能长久下去
With suspicious minds
如果抱有怀疑
And we can't build our dreams
我们不能完成我们的梦想
On suspicious minds
如果彼此怀疑
So, if an old friend I know
所以如果一个我认识的老朋友
Drops by to say hello
路过打声招呼
Would I still see suspicion in your eyes?
我还会在你眼中看到怀疑吗?

But here we go again
现在我们又来了
Asking where I've been
问我去了哪里
You can't see these tears are real
你不知道这些泪水是真的吗
I'm crying
我在哭泣
(Yes I'm crying)
(是的我在哭泣)
We can't go on together
我们不能长久下去
With suspicious minds
如果抱有怀疑
And we can't build our dreams
我们不能完成我们的梦想
On suspicious minds
如果彼此怀疑

Oh let our love survive
让我们的爱存活
Or dry the tears from your eyes
或者擦干你的眼泪
Let's don't let a good thing die
不要让美好的事物死去
When honey, you know
亲爱的,你知道
I've never lied to you
我永远不会对你说谎
Mmm yeah, yeah
嗯,是的,是的

We're caught in a trap
我们困在圈套里
I can't walk out
我走不出去
Because I love you too much baby
因为我太爱你了宝贝

Why can't you see
为什么你发现不了
What you're doing to me
你对我做了什么
When you don't believe a word I say?
为什么你不相信我说的每一个字?

We're caught in a trap
我们困在圈套里
I can't walk out
我走不出去
Because I love you too much baby
因为我太爱你了宝贝

We're caught in a trap
我们困在圈套里
I can't walk out
我走不出去
Because I love you too much baby
因为我太爱你了宝贝

We're caught in a trap
我们困在圈套里
I can't walk out
我走不出去
Because I love you too much baby
因为我太爱你了宝贝

We're caught in a trap
我们困在圈套里
I can't walk out
我走不出去
Because I love you too much baby
因为我太爱你了宝贝

We're caught in a trap
我们困在圈套里
I can't walk out
我走不出去
Because I love you too much baby
因为我太爱你了宝贝

We're caught in a trap
我们困在圈套里
I can't walk out
我走不出去
Because I love you too much baby
因为我太爱你了宝贝

小豆之家敬上!

热度 ( 8 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER