苏浮尘

后院。

All Night - The Vamps、Matoma

小豆之家:

I been up all night, no sleep
我彻夜未眠,未眠
Cause I feel like I’m always dreaming
因为我好像一直在做梦
All night, no sleep
彻夜,未眠
Cause I feel like I’m always dreaming
因为我好像一直在做梦
Cause I feel like I’m always dreaming
因为我好像一直在做梦
Sometimes I tend to lose myself when I’m out here on my own
有时我会迷失自我 当我独自一人的时候

I never seem to get it right, but I guess that’s how it goes
我似乎从未弄懂过,但我猜大概就是这么回事
Ever since you came around, can’t nobody hold me down
自从你来到我身边,没有人能再压抑我
You showed me how to find myself when I needed it the most
是你教会我如何找回自我 在我最需要的时候
I been up all night, no sleep
我彻夜未眠,未眠
Cause I feel like I’m always dreaming
因为我好像一直在做梦
All night, no sleep
彻夜,未眠
Cause I feel like I’m always dreaming
因为我好像一直在做梦
Wide awake, that’s okay, as long as I’m with you
完全清醒,也没什么,只要我和你在一起
I’ll be up all night, no sleep
我彻夜未眠,未眠
Cause I feel like I’m always dreaming
因为我好像一直在做梦

Cause I feel like I’m always dreaming
因为我好像一直在做梦
I’m never gonna find my way
我一直找不到前进的方向
If I don’t run to that goal
如果我不跑向我的目标的话
The past is the past, today is today
过去已成往事,今天还在手中
And there’s things I can’t control
总有些什么事是我无法控制的
The circles underneath my eyes
眼下看到的循环往复
Tell the truth that I've been trying to hide
提醒着我一直在努力隐藏的事实
I’ve been waiting for you way too long
我已经等了你太久太久
Won’t you come and take me home
你为什么不来到我身边 带我回家
Oh I, I’m praying this ain’t all a dream
哦 我,我一直在祈祷这一切并不是梦
Can you, you, wake me up before you leave
你,你能不能,在离开前叫醒我
I been up all night, no sleep
我彻夜未眠,未眠
Cause I feel like I’m always dreaming
因为我好像一直在做梦
All night, no sleep
彻夜,未眠
Cause I feel like I’m always dreaming
因为我好像一直在做梦
Wide awake, that’s okay, as long as I’m with you
完全清醒,也没什么,只要我和你在一起
I’ll be up all night, no sleep
我彻夜未眠,未眠
Cause I feel like I’m always dreaming
因为我好像一直在做梦

Whoa, as long as I'm with you
哦,只要我和你在一起
Cause I feel like I’m always dreaming
因为我好像一直在做梦

小豆之家敬上!

热度 ( 18 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER