苏浮尘

后院。

Green Night - Maximilian Hecker

小豆之家:

作曲 : Maximilian Hecker
作词 : Maximilian Hecker
i came up to see you in the garden
我来到那与你相见的公园
when you taught all the birds to sing
而你正引领百鸟欢声歌唱
in the time of dancing lights i was an eagle
舞台灯光跳跃 我似雄鹰般起舞
and you were so close to me
而此刻的你 是如此的贴近我心


i feel my heart is breaking
我感觉到心碎一地
i think i lose my head
我想我失去了理智
i'm singing all the love songs
唱出心底所有情歌
and never go to bed
无奈痛苦彻夜难眠
i'm walking in the sunshine
漫步于暖阳
i'm walking in the rain
亲近于雨幕
i don't care about nothing
一切不尽在乎
and i will get insane
我将从此癫狂

i feel my heart is breaking
我感觉到心碎一地
i think i lose my head
我想我失去了理智
i'm singing all the love songs
唱出心底所有情歌
and never go to bed
无奈痛苦彻夜难眠
i feel my heart is breaking
我感觉到心碎一地
i think i lose my head
我想我失去了理智
i'm singing all the love songs
唱出心底所有情歌
and never go to bed
无奈痛苦彻夜难眠
i'm walking in the sunshine
漫步于暖阳
i'm walking in the rain
亲近于雨幕
so i'm leaving
因此 我将离开
i am breathing
但我依旧在
i have nothing to lose
我无所谓遗憾

i came up to see you in the garden
我来到那与你相见的公园
when you taught all the birds to sing
而你正引领百鸟欢声歌唱
in the time of dancing lights i was an eagle
舞台灯光跳跃 我似雄鹰般起舞
and you were so close to me
而此刻的你 是如此的贴近我心

i feel my heart is breaking
我感觉到心碎一地
i think i lose my head
我想我失去了理智
i'm singing all the love songs
唱出心底所有情歌
and never go to bed
无奈痛苦彻夜难眠
i'm walking in the sunshine
漫步于暖阳
i'm walking in the rain
亲近于雨幕
i don't care about nothing
一切不尽在乎
and i will get insane
我将从此癫狂

i feel my heart is breaking
我感觉到伤心欲绝
i think i lose my head
我想我失去了理智
i'm singing all the love songs
唱尽心底无限爱意
and never go to bed
奈何痛苦彻夜难眠
i feel my heart is breaking
我感觉到伤心欲绝
i think i lose my head
我想我失去了理智
i'm singing all the love songs
唱尽心底无限爱意
and never go to bed
奈何痛苦彻夜难眠
i'm walking in the sunshine
漫步于暖阳
i'm walking in the rain
亲近于雨幕
so i'm leaving
因此 我将离开
i am breathing
但我依旧在
i have nothing to lose
我亦无遗憾

小豆之家敬上!

热度 ( 14 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER