苏浮尘

后院。

Baby I Need You - Kim Taylor

小豆之家:

Maybe I need you
也许我需要你
Here in this hotel room
此刻在这个宾馆房间里
Thinking about angels
想到天使们
Thinking about what they do
想想她们做些什么
Maybe they’ll fly
也许她们会飞
Bring you right here to me
会把你带到我身边

Cover them miles
行经她们自己的里程
Heaven knows what I need
天知道我需要什么
Baby I need you
我需要你
Maybe I need you
也许我需要你
Here in this town so sweet
此刻很甜
Everything quiet
什么都很安静
Everyone gone to sleep
每个人都睡去了
Thinking about Elvis
想到Elvis
How he made mama cry
总是让妈妈哭泣
Elvis find Jesus
如今他走了
Making her feel alright
也许她会好过
Baby I need you.
我需要你
Maybe I need you
也许我真的需要你
Here in this world on fire
在这个热忱的世界
Everything moving
什么都在悸动
Everyone always tired
每个人都是累的
Thinking of futures
想到未来
Everything falls away
每个人都离开了
Everything changes
什么都变了
Nothing has changed today
今天却什么都没有变

小豆之家敬上!

热度 ( 18 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER