苏浮尘

后院。

$ - Sofi de la Torre

小豆之家:

Fuck ya money I don't care about it
去你的金钱吧我并不在乎
Heard about it and I've been around it
我早就听说但我也很富有好吗
Hide ya bags or you a walking target
收起你的背包吧,不然你就像一个行走的靶标
Hide ya bags you can't buy what's inside me
收起你的背包吧,你收买不了我的心
Fuck ya money I don't care about it
去你的金钱吧我并不在乎

Forget your car i'm gonna walk home
别折腾你的车了,我要自己徒步回家
You the type to open your own door
你是那种只为自己拉开门的男人
You the type to pat your own back, kiss your own lips
你是那种只会拍拍自己脊背,舔舔自己嘴唇的男人
And fuck your own damn self to sleep
滚去自己一人睡觉吧
But I've seen yous by the dozen
我见过太多你这样的男人
When I was and wasn't buzzing
无论我是否曾小声提起
Yeah I've seen yous by the dozen
我见过太多你这样的男人
When I was and wasn't buzzing
无论我是否曾小声提起
That's a lot of cash for a fun size brain
他们不过是一群满脑子只有金钱的蠢蛋
That's a lot of friends and they're all the same
他们不过是一群脾气习性相像的朋友
That's a lot of hidden pain
他们不过像一个个隐隐作痛的伤疤
Leather inside private plane
私人飞机里的真皮座椅套
At least it's comfy, at least it's comfy
至少摸起来很舒服
But I've seen yous by the dozen
我见过太多你这样的男人
When I was and wasn't buzzing
无论我是否曾小声提起
Yeah I've seen yous by the dozen
我见过太多你这样的男人
When I was and wasn't buzzing
无论我是否曾小声提起
Go head boy sip that bubbly with your pancakes
去吧,去痛饮香槟,再配上你的薄煎饼
Go head boy sip that bubbly with your pancakes
去吧,去痛饮香槟,再配上你的薄煎饼
You above us all, upper echelon
你踩在我们所有人之上,所谓的上层阶级
Sip that bubbly with your pancakes
去吧,去痛饮香槟,再配上你的薄煎饼
But I've seen yous by the dozen
我见过太多你这样的男人
When I was and wasn't buzzing
无论我是否曾小声提起
Yeah I've seen yous by the dozen
我见过太多你这样的男人
When I was and wasn't buzzing
无论我是否曾小声提起
But I've seen yous by the dozen
我见过太多你这样的男人
When I was and wasn't buzzing
无论我是否曾小声提起
Yeah I've seen yous by the dozen
我见过太多你这样的男人
When I was and wasn't buzzing
无论我是否曾小声提起

小豆之家敬上!

热度 ( 7 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER