苏浮尘

后院。

Verona - Lostboycrow

小豆之家:

Tangled in the sunlight
阳光里的混乱
Pretending we can with the clock strike
假装我们可以像时钟一样暂停
Yeah I see storms in your eye
是的,我看见你眼里的风暴
The little leftover from last night
昨晚剩留下的残存

If it's in your heart it's hard to find
如果在你的心里很难再找到

But I can't stop looking since you found me attractive
但是我不能停止寻找自从你发觉我对你有吸引力
I can't get past it
我过不了这关
If it's in the deep blue of your sky
如果在你那片深蓝色的天空
Stay awake 'til morning, you can hold me captive
到清晨了都还清醒着 你可以让我画地为牢
Tell me without asking
不需要问直接告诉我就好

And I need you now
我现在就需要你
Cause baby I got nowhere to go
因为亲爱的我已经无处可去
And I need you now
我现在就需要你
Cause baby I got nowhere
因为宝贝我已经无路可走了

Deeper than devotion
比深爱更深爱
I don't need cigarettes when I've got your potion
我不需要香烟 当我沉浸在你的迷幻当中~
Ooh pour a little poison
哦~可怜的小毒药
And I'm another dagger that you've been holding
我是另一把你曾拥有的匕首

If it's in your heart it's hard to find
如果在你的心里很难再找到
But I can't stop looking since you found me attractive
但是我不能停止寻找自从你发觉我对你有吸引力
I can't get past it
我过不了这关
If it's in the deep blue of your sky
如果在你那片深蓝色的天空
Stay awake 'til morning, you can hold me captive
到清晨了都还清醒着 你可以让我画地为牢
Tell me without asking
不用询问 你可直接告诉我

And I need you now
我现在就需要你
Cause baby I got nowhere to go
因为亲爱的我已经无处可去
And I need you now
我现在需要你
Cause baby I got nowhere
因为宝贝我已经无路可走
Cause baby I got nowhere
无地可逃

I watched the flame around your tongue
我看到你舌头周围的火花
You spark a fire, forever young
你说话如此热火 我们将永驻年轻
And now I'm burning for it
然而我现在欲火焚身
You got me burning for it
你让我欲火焚身
Kiss me again with more red wine
再吻我一次 配上更多的红酒
I'll stop and stay without goodbye
我将停下 不说再见
You got me hurting for it
你让我受伤
You got me hurting for it
让我伤心不已
You got me burning now I'm hurting for it
你让我为此燃烧 为此受伤
You got me burning, you got me hurting
你让我焚身 你让我受到伤害
Kiss me again
再吻我一次

And I need you now
我现在就需要你
Cause baby I got nowhere to go
因为我已经无处可去
And I need you now
我需要你
Cause baby I got nowhere to go
除了你我谁也不要
And I need you now
我现在就需要你
Cause baby I got nowhere
因为亲爱的我已经无处可逃了

小豆之家敬上!

热度 ( 16 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER